Faq
Poniżej przedstawiamy najczęściej zadwane pytania i odpowiedzi
- Ile kosztuje realizacja?
Szacunkową wycenę zamówienia można otrzymać od razu - wystarczy wybrać konkretny produkt na stronie, podać wymiary haftu i/lub dołączyć pliki z projektem haftu.
Aby otrzymać dokładną i ostateczną wycenę zamówienia, należy napisać e-mail z informacją, na jakim produkcie ma być haft, jak duży lub/i dołączyć plik z projektem haftu. Również w przypadku dużych lub nietypowych zleceń w sprawie wyceny należy napisać e-mail z zapytaniem. - Od czego zależy cena?
Na cenę haftu wpływają:
- ilość haftu na wzorze - oznacza to, że jeśli wzór ma wielkość 20 x 15 cm i składa się z prostego napisu, to będzie tańszy od plakietki o wymiarach 10 x 5 cm, która jest w całości wyhaftowana i dodatkowo ma jeszcze ramkę;
- stopień skomplikowania wzoru - im bardziej złożony projekt graficzny, tym wyższa cena. W praktyce oznacza to, że prosty napis jest tańszy od bukietu kwiatów;
- liczba zamówionych sztuk - im więcej egzemplarzy zostanie zamówiona, tym niższy będzie koszt jednostkowy egzemplarza, a w efekcie cała usługa tańsza (koszty uruchomienia produkcji są stałe, bez względu na to, czy haftujemy jedną czy 10 sztuk). - Czy mogę otrzymać wizualizację lub próbę zamówionego wzoru?
Oczywiście. Każdy klient po złożeniu zamówienia, a przed realizacją całości zamówienia, może zobaczyć i poprawić (nieodpłatnie) wzór, który przygotowaliśmy. Po akceptacji wizualizacji możemy również przesłać do zatwierdzenia wyhaftowaną jedną sztukę. Akceptacja wzoru odbywa się drogą elektroniczną (skan lub zdjęcie), lub zapraszamy do wizyty w siedzibie firmy. - Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas wykonania zamówienia zależy od jego wielkości. Standardowo wynosi od 4 do 7 dni. W przypadku naprawdę dużego zamówienia (kilka tysięcy sztuk) lub dużej liczby zamówień czas realizacji może się wydłużyć. Zawsze kiedy tak się może zdarzyć, klient jest o tym informowany z wyprzedzeniem. Istnieje możliwość przyspieszenia realizacji zamówienia poprzez usługę "ekspres". Wiąże się to jednak z dodatkowymi kosztami. - Czy mogę zamówić jedną sztukę?
Tak, przy czym koszt na pewno nie będzie niższy niż 100 zł w przypadku prostego wzoru oraz 200-250 zł w przypadku skomplikowanego projektu. - Czy możliwy jest haft w nietypowym miejscu?
Ze względów technologicznych nie w każdym miejscu haft jest możliwy. Haftowany element musi być odpowiednio duży, aby można go było chwycić w plastikową ramkę (tamborek), oraz dostęp do haftowanego elementu musi być z obu stron.
Również ze względów technicznych haftowanie przy samej krawędzi materiału może być trudne lub niemożliwe.
Można jednak te ograniczenia obejść poprzez wyszycie haftu jako emblematu, a następnie - przed uszyciem odzieży - przyszycie go na wykroju. - W naszym logo używamy koloru złotego - czy można wyhaftować ten sam kolor?
Tak. Wśród 256 kolorów nici na pewno znajdziemy właściwy odcień by dobrze oddać logo państwa firmy. - Jaki jest maksymalny rozmiar wzoru?
Standardowy maksymalny rozmiar to 45 x 42 cm, choć można również wzory dzielić na dwie części i wtedy pole powierzchni powiększa się dwukrotnie. - Jakie są ograniczenia w procesie haftowania?
Litery muszą mieć co najmniej 5 mm wysokości i nie mogą być zbyt blisko siebie, gdyż będą nieczytelne.
Skomplikowane projekty typu zdjęcie czy szczegółowe rysunki zawsze wymagają uproszczenia lub przerobienia. Haft to nie druk, dlatego nie ma takiej rozdzielczości (ogranicza nas struktura materiału, grubość nici i igły). - Dlaczego haft jest najlepszy do znakowania odzieży i innych produtków z materiałów?
Haft komputerowy to najbardziej elegancki, trwały i efektywny ekonomicznie sposób na oznakowanie odzieży i przedmiotów codziennego użytku, np. toreb, plecaków, pościeli czy ręczników. Zwraca uwagę jakością, podkreśla profesjonalizm firmy i wyjątkowość oferowanego przedmiotu. Dobrze wykonany haft jest dużo wytrzymalszy niż klasyczny nadruk, a często nawet trwalszy od samej odzieży. Nie traci kolorów, nie farbuje, nie blaknie na słońcu i - bez względu na liczbę prań - nie spiera się. Również pod względem kosztów wykonania jest konkurencyjny w porównaniu z innymi technikami znakowania. Ma tę przewagę nad nadrukiem, że można go nanosić na każdą odzież, m.in. ze skóry, ortalionu, filcu, polaru, etc.